gastgezin - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Lisa Meijer - WaarBenJij.nu gastgezin - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Lisa Meijer - WaarBenJij.nu

gastgezin

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

05 Augustus 2008 | Nederland, Alkmaar

hee ik ben lisa,
ik ga voor 10 maandan naar amerika! ik ga daar naar de high school! de school ligt 5 mile van mijn gasthuis die ligt in de staat minnesota. vlak bij de stad mineapolis. het plaatsje heet isanti. mijn gastgezin bestaat uit een moeder robin(50) en een dochter cayla (10)
eerst ga ik 2 weken naar grand rapids in mitcigan. daar krijg ik van 8 tot 11 engelse les en daarna leuke dingen doen. die 2 weken kom ik ook in een gastgezin daar heb ik nog geen info over.
dat horen jullie nog van me!
Liefs Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

hee ik ga naar the USA ik ga 10 maanden in een gastgezin! het gezin bestaat uit een moeder roben en een zusje cayla. ze wonen in de staat minnesota vlak bij de grote staat mineapolis. het dorp heet isanti. ik vertrek 9/8/08 eerst naar grand rapids. daar heb ik 2 weken language Camp. als ik daar ben heb ik nog wel meer ifo en foto´s Lissa

Actief sinds 18 Juni 2008
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 2021

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2008 - 05 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: