Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lisa Meijer - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lisa Meijer - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

hee ik ga naar the USA
ik ga 10 maanden in een gastgezin!
het gezin bestaat uit een moeder roben en een zusje cayla.
ze wonen in de staat minnesota vlak bij de grote staat mineapolis. het dorp heet isanti.
ik vertrek 9/8/08 eerst naar grand rapids. daar heb ik 2 weken language Camp.
als ik daar ben heb ik nog wel meer ifo en foto´s
Lissa

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2008

gastgezin langugae camp

05 Augustus 2008

gastgezin
Lisa

hee ik ga naar the USA ik ga 10 maanden in een gastgezin! het gezin bestaat uit een moeder roben en een zusje cayla. ze wonen in de staat minnesota vlak bij de grote staat mineapolis. het dorp heet isanti. ik vertrek 9/8/08 eerst naar grand rapids. daar heb ik 2 weken language Camp. als ik daar ben heb ik nog wel meer ifo en foto´s Lissa

Actief sinds 18 Juni 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2022

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2008 - 05 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: